Pocoyo reciklira
Pocoyo i Pato pronađu kontejnere za recikliranje. Elly donese mnogo toga za reciklažu: boce, limenke i novine. I Fred ima stvari za reciklažu, ali Pocoyo i Pato moraju ga uvjeriti da je to dobra zamisao.