Cirkus
Pocoyo, Pato i Elly organiziraju cirkus u kojem će biti akrobata, žonglera i klaunova. Predstava počinje. Izvođači isprva nisu koordinirani, ali na kraju se predstava pokaže silno zabavnom i publika se dobro zabavi.