Ellyna nova lutka
Ellyna nova lutka ima dvije ruke, dvije noge i jednu glavu. Elly mora nešto obaviti, pa ostavlja lutku s Pocoyom i Patom. Kad se vrati, njezina lutka nije u istom stanju u kojem ju je ostavila. Hoće li je uspjeti složiti?