Ellyna kućica
Elly ima kućicu za igru. Njezina kuća ima vrata, krov i prozor. Pocoyo i Pato igraju se s njom, a onda se kućica sruši. Uz Ellynu je pomoć opet slože i sve vrate na mjesto.