Pocoyov supermarket
Pocoyo i Pato imaju trgovinu. Elly ih nazove da naruči jednu bocu, a Pocoyo je stavi u košaru i dostavi je. Elly opet zove kako bi naručila kutiju, a zatim i kantu. Nakon nekoliko dostava Pocoyo i Pato iscrpljeni su.