Ellyna tržnica
Elly je otvorila tržnicu da bi se igrala s prijateljima. Ima naranče, jabuke i banane. Pocoyo i Pato zabavljaju se igrajući se s štandom i na kraju ga slome. Moraju ga popraviti i vratiti sve voće na mjesto.