Najbolja spavaća soba
Ellyna spavaća soba ima krevet i ormar pun odjeće. Patova soba ima stol pokraj kreveta i svjetiljku. Pocoyova je soba puna igračaka. Svatko od njih misli da je njegova soba najbolja, ali čija je zaista najbolja?