Idemo na plažu
Pocoyo i Pato dobivaju razglednicu od Elly, koja je na odmoru na moru. Kako bi je nadmašili, otvore svoju plažu. Spremni su jer imaju sunčane naočale, kanticu i lopaticu te se bacaju na gradnju dvorca od pijeska.