Kupamo Loulu
Loula se valjala u lokvi, pa je Pocoyo i Elly moraju okupati. Ali Loula se ne voli kupati i neprestano bježi. Nakon nekoliko pokušaja Loula je čista kao suza, ali sad netko drugi treba kupku.