Poštar Pato
Pocoyo piše pismo Elly, ali treba poštara da ga dostavi. Srećom, Pato je spreman dostaviti Pocoyovu poštu, kao i svačiju. Situacija izmiče kontroli jer siroti Pato ne može sve dostaviti.