Maggijina posodobitev
Maggie se posodobi v "Magz", izjemno zabavno žurerko. Ella, Slippy in Madhu so navdušeni! Vsaj dokler jih "Magz" s svojimi norimi idejami ne začne ogrožati. Prijatelji morajo hiro ugotoviti, kako "Magz" spremeniti nazaj v Maggie!