Poveljnik Slippy
Prijatelji se igrajo igro označevanja meteoritov, ko Glitch ne izpolni Slippyjevih navodil. Hitro se izkaže, da je to zato, ker je Glitch videl komet, ki mu Slippy sledi že več mesecev. Slippy je navdušen, končno bo lahko označil komet!