Kronika z Marsa
Priya je prišla z Zemlje, da bi dokončala svojo šolsko predstavitev o Marsu. Priya Marsa ne pozna in se malo boji tamkajšnjih ogromnih peščenih viharjev. Ella, Slippy in Madhu jo prepričajo, da mora planet obiskati.