Adijo, dom
Ella se malo zlaže, ko Angelie pove, da zna deskati s kometom. Odloči se, da bo poskusila, ampak ugotovi, da je veliko težje, kot se zdi. Slippy na asteroid pritrdi raketo, da lahko Ella vadi raje tako.