Robot brez razloga
Ko se Glitchu raztresejo stvari iz predalčka, se izkaže, da s sabo nosi ogromno krame. Ella predlaga, da se je Slippy znebi. Vsi se odpravijo na Vesto. Madhu najde nekaj, kar je videti kot glava robota, zato se odločijo poiskati druge dele.