Vse ob svojem času
Ella se veseli svoje sobe, ampak Tilly ni navdušena. Slippyja prosci, da ji izdela časovni stroj, ki bi upočasnil čas in preprečil prihod naslednjega dneva. Slippy ji pove, da čas teče počasneje samo okoli črnih lukenj.