Priya z Zemlje
Ella in Slippy izpopolnjujeta svojo trojno vzmet, ko jih z obiskom preseneti Priya, Ellina najboljša prijateljica z Zemlje. Vsi so navdušeni nad Priyino izpopolnjeno trojno vzmetjo, ki Elli nikakor ne uspe. Zaradi tega se slabo počuti.