Supernova prijateljstva
Slippy si tako močno želi opazovati mrk, da zase in za svoje prijatelje naredi zaščitna očala. Ampak Ella ima drugačne načrte. Ko vztraja z ogledom supernove dvojne zvezde, se Slippy odloči, da si bo mrk ogledal sam.