Reševanje Mooncakea
Ella si izposodi Slippyjevega najsrečnejšega prinašalca sreče in ga skoraj za vedno izgubi, ko se približa črni luknji. Šele ko vsi združijo moči, rešijo Mooncakea, ki je nato spet na varnem pri Slippyju.