Jupitrove lune
Slippy se veseli preizkusiti svoje nove raketne pospeševalnike, ampak je tako navdušen, da jih preobremeni. Z Madhujem je ujet na nevarni luni. Ella mora spodbuditi Madhujev spomin, da lahko najdejo pravo luno in rešijo Slippyja.