Tom in Jerry: Čarobni prstan
Mačje-mišji par Tom in Jerry, dobitnika oskarja, se vračata z novo prigodo. Ko Toma in Jerryja premaga njuna neukrotljiva radovednost, se skrivnostni čarobni prstan, ki ga Tom čuva s svojim življenjem, zatakne na Jerryjevi glavi.