Rock the Zit!
Power Rockers mencuri bahan solekan Dolores untuk beri penghargaan kepada Glam Rock. Apa mereka tidak tahu adalah Jay dalam perjalanan dan Dolores perlu menutup tanda jerawat pada mukanya!