Crazy Food
Dolores memberi makanan yang dia rasakan bernutrisi kepada Power Rockers, tetapi mereka merasakan ia membosankan! Power Rockers gunakan imaginasi mereka untuk hasilkan pelbagai jenis hidangan baru.