Little Giants
Power Rockers menemui beg Profesor Toki yang penuh dengan gajet. Ada satu yang mengubah saiz mereka -- mereka berubah menjadi gergasi dan makhluk kecil! Semuanya seronok sehingga Dolores dapat tahu.