Superbabies to the Rescue!
Apabila Dolores mengambil TV daripada bilik main, Power Rockers perlu gunakan kuasa Skor Muzik untuk kembalikan wira mereka, Pasangan Bayi Super, dan akhirnya masuk ke dalam pengembaraan adiwira mereka sendiri.