Go to Sleep
Dolores, yang sudah tidak tahan mendengar muzik Untuk buat Power Rockers tidur, Dolores gunakan kuasa dodoi. Namun dalam mimpi pun, Power Rockers dapat melawan dodoi tersebut dengan kepakaran mereka -- muzik rock!