Mash-Up
Myo mula bermain dengan pengadun DJ untuk gabungkan alat-alat muzik rakan-rakannya. Tetapi dia tidak sedar ia bukan saja mencampur-adukkan bunyi tetapi menggantikan bahagian badan mereka juga.