The Gong
Bayi Ninja tiba di pusat asuhan dan timbulkan kekecohan dengan gongnya! Untuk dapatkan semula alat muzik mereka daripada peti besi bersekuriti tinggi Dolores, Power Rockers berlatih menjadi ninja.