Frankendiapers
Dolores berikan lampin berwarna-warni kepada Power Rockers, tetapi mereka tidak tahu ia helah supaya Dolores dapat mengawal mereka. Power Rockers menari mengikut rentak Swing supaya dapat menyahaktifkan lampin mereka dan dapatkan kembali kebebasan mereka.