Carlos' Birthday
Carlos tiba di pusat asuhan dengan begitu teruja kerana ini hari lahirnya dan menyangka dia akan ada parti hari lahir yang terhebat! Tetapi ia seperti tiada siapa mengingatinya. Adakah ini tragedi terbesar dalam hidup Carlos?