Trojan Guitar
Selepas alat muzik mereka dirampas Dolores sekali lagi, Fuz, Wat, Myo dan Carlos dapatkan inspirasi daripada Kuda Trojan dan hasilkan gitar gergasi untuk dapatkan semula alat muzik mereka.