Wat's Moving!
Power Rockers mendapat berita kurang baik. Wat akan berpindah ke bandar baru. Apabila ibunya datang menjemputnya, Fuz, Myo dan Carlos lakukan segalanya untuk mengelak tragedi ini -- walaupun jika perlu nyanyikan balada rock.