Enemy Of The State
Shaw dan Riley menemui motif yang mengejutkan selepas seorang pemuda ditolak di depan kereta api. Bila perbicaraan bergantung pada undang-undang ciptaan Baxter, Price perlu meyakinkannya untuk memberi keterangan tentang kegunaan dan penyalahgunaannya.