Greater Good
Apabila seorang mogul muzik ditemui mati, Shaw dan Riley bertelagah dengan seorang pegawai menyamar yang enggan bekerjasama. Price dan Baxter tidak sependapat jika reputasi mangsa boleh mempengaruhi keputusan juri dalam kes itu.