Crossing Lines
Apabila seorang ahli politik yang makin dikenali ditemui mati, Shaw dan Riley menyelidiki kehidupan peribadinya untuk mengenal pasti suspek. Baxter menarik diri dari membantu Price untuk mengendalikan kes.