The Hardest Thing
Apabila seorang lelaki kaya dibunuh di rumahnya, Shaw dan Riley tekad untuk menentukan siapa yang cukup tamak untuk membunuhnya. Price mengendalikan kes yang sukar sambil berdepan kesihatan ayahnya yang semakin merosot.