The Meaning Of Life
Apabila bom paip meletup di sebuah rumah brownstone, Shaw dan Riley harus menentukan siapa sasarannya, seorang penulis kontroversial atau doktor kesuburan. Price dan Maroun cuba mengemukakan dakwaan pembunuhan pada suspek walaupun mangsa masih hidup.