Truth And Consequences
Sebuah keluarga hakim terkemuka dilanda tragedi, Brady harus tentukan jika pembunuhannya berkaitan dengan mana-mana keputusannya di mahkamah. Baxter campur tangan apabila saksi utama enggan bersaksi. Maroun cuba melindungi privasi saksi lain.