Catch And Kill
Apabila seorang pendakwa Brooklyn dibunuh di pangsapurinya, Maroun mengambil tindakan drastik untuk meyakinkan seorang saksi untuk tampil. Riley menghadapi kesukaran menyesuaikan diri dengan leftenan baru.