Bad Apple
Seorang pegawai narkotik ditembak dari belakang ketika Brady kembali ke balai polis lamanya untuk menyiasat pembunuhan itu. Apabila cerita suspek meragukan, dia meminta bantuan Shaw dan Riley untuk mencari kebenaran.