The Perfect Man
Apabila seorang pengasas aplikasi janji temu A.I. dibunuh, Shaw dan Riley menyiasat siapa yang mahukan lelaki obses-cinta ini mati. Kapten Benson mengejutkan Price dan Maroun apabila dia menjadi saksi untuk pembela.