Folk Hero
Suspek pembunuhan bertukar menjadi wira, Brady minta bantuan bekas rakan setugas untuk mengesan penjenayah yang berada di beberapa lokasi. Baxter, Price dan Maroun tidak bersetuju bahawa cara terbaik untuk mara adalah dengan meningkatkan minat orang awam.