A Perfect Family
Apabila seorang pelajar mati, Riley menumpukan perhatian kepada satu rahsia keluarga untuk mengetahui saat-saat akhir pelajar itu. Price dan Maroun perlu bergantung pada keterangan saksi kanak-kanak jika suspek itu patut didakwa dengan pembunuhan.