Utelåst lastbilschaufför skapar köer
Benny kallas till Hammarbytunneln för att hjälpa till vid en seriekrock. Flera av de drabbade är små barn och det är extra viktigt att reda upp situationen snabbt. Efter att ha delat ut nallar kan Benny hjälpa till att lugna de oroliga barnen.