En bilbrand mitt i morgonrusningen
En bil brinner i mittfilen på E4 i höjd med Solna och det är mitt i morgonrusningen och bråttom att släcka och få undan bilen innan trafiksituationen blir kaotisk. Bärgaren Karin i Örebro hjälper till vid en olycka mellan en personbil och en lastbil.