Förare svimmar på E4an
En förare har svimmat vid ratten och förlorat kontrollen över sitt fordon mitt på den högtrafikerade E4an i höjd med Haga Norra. Benny är snabbt på plats för att underlätta för räddningstjänsten och hålla koll på den förbirusande trafiken.