Malou von Sivers fastnar i tunnel
TV-profilen Malou von Sivers råkar ut för ett fordonshaveri i en tunnel. På E4n har en personbil kört mot trafiken och orsakat en våldsam olycka. I Borlänge har ett par råkat ut för ett motorhaveri och problemet är svårare att lösa än Putte tror.