En förälder som kört på fyllan
Berra sätter fart mot Huddinge där det inträffat en krock i det glashala väglaget. Polisen är redan på plats. En av de inblandade är en ung tjej och det blir extra viktigt för Berra att vara tydlig med vad som händer och svara på alla frågor.