En kaotisk olycksplats i Kista
Thomas larmas till en kaotisk olycksplats i Kista, där både personbilar och lastbilar är inblandade. I Örebro får Karin ett krångligt uppdrag när en lastbil ska bärgas ur ett dike. Lena ska bärga en bil som kört av vägen och fastnat mot en stolpe.