Upprörda känslor på Södra länken
Det blir mycket upprörda känslor mellan två bilister på Södra länken efter en incident. Fordonen står illa till i tunneln och både Roiene och Pelle får lägga fokus på att medla för att kunna reda upp trafiksituationen.